UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Чернівцях на маршрут вийшли нові тролейбуси (ФОТО)

За традицією перший рейс для чернівчан був безкоштовним

У Чернівцях на маршрут вийшли нові троле…

На новий маршрут №11 (Училище №15 – Садгора) сьогодні, 19 квітня, виїхали два нових тролейбуси "Дніпро" Т 203. Про це повідомляє Depo.Чернівці з посиланням на прес-службу Чернівецької міськради.

За словами мера міста Олексія Каспрука, тролейбуси були придбані за кошти міського бюджету. Всі вони вийшли з конвейєру заводу "Південмаш". "Ці машини особливі тим, що автономним ходом можуть подолати до 30 кілометрів, тому не потребують контактної мережі, щоби дістатися центру Садгори", - зазначив він.

Поки що на маршруті працюватимуть два тролейбуси, а ще два невздовзі прибудуть до Чернівців, пройдуть випробовування і вийдуть на маршрут.

Маршрут №11 розпочинається від училища №15 на вулиці Південно-Кільцевій, пролягає вулицями Головною, Хотинською і Васіле Александрі до зупинки "Космо" у центрі Садгори. Його протяжність в обидві сторони складає 34 кілометри 300 метрів, на повний цикл витрачається 80 хвилин. Автономним ходом на цьому маршруті долається близько 10 кілометрів. Коли на маршрут виходитимуть усі чотири машини, інтервал руху складатиме близько півгодини. У той же час продовжать курсувати і автобуси №1. Як повідомив виконуючий обов'язки начальника Чернівецького тролейбусного управління Михайло Олексюк, кожен тролейбус обійшовся громаді у 7,4 млн грн.

Т 203 має надійний білоруський кузов "МАЗ", підсилену німецьку підвіску, якісну електроніку, обладнаний кондиціонером, камерами відеоспостереження, а також невеликими контейнерами для сміття у салоні. У тролейбуса низька підлога, також він обладнаний механічним пандусом для доступності.

Нагадаємо, в Одесі на маршрути вийшли білоруські тролейбуси.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Чернівці

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme