Чернівці закупили десяток старих швейцарських тролейбусів

Обласний центр Буковини стане першим містом в Україні, де будуть експлуатуватися тролейбуси Hess
 

Чернівці закупили десяток старих швейцар…

До Чернівців їде десяток тролейбусів зі Швейцарії, повідомляє Depo.Одеса з посиланням на "Пасажирський транспорт".

Чернівці також закуповують 10 старих двосекційних частково низькопольних тролейбусів Hess SwissTrolley 2, які раніше експлуатувалися в швейцарському місті Біль. Навантаження та транспортування одного з цих тролейбусів зобразив на фото користувач "Фейсбук" Вільям Дос Сантос Лопес.

Тролейбуси Hess SwissTrolley 2 (BGT-N2) побудовані у 1997 році. У місті Біль вони працювали з парковими номерами 81 - 90 і були виведені з експлуатації у зв'язку з отриманням 10 нових двосекційних тролейбусів Hess SwissTrolley 5 минулого року. Торік троллейбуси- "гармошки", що були у використанні в Білі, намагалося придбати інше українське місто - обласний центр Волині Луцьк, однак угода так і не вдалася.

Конструкція тролейбусів Hess SwissTrolley 2 розроблена на початку 1990-х років. Довжина тролейбуса - 17,9 метрів, ширина - 2,5 метра, висота - 3,4 метра. Вага порожнього тролейбуса - 18 тонн. У салоні розміщується 41-43 сидіння для пасажирів, загальна місткість - 160 пасажирів. Тролейбуси мають низький рівень підлоги на ділянці від передніх до других дверей тягача. На других дверях тягача розташовується пандус для інвалідів і спеціальний майданчик для інвалідів-візочників. Рівень підлоги починаючи від вузла зчленування і в причепі - на рівні однієї сходинки. На відміну від більшості зчленованих тролейбусів, які експлуатуються в Україні (ЮМЗ Т1, Skoda 15Tr, "ЛАЗ Е301", "Богдан Т901"), тролейбус Hess SwissTrolley 2 заводиться від одного, а не від двох тягових електродвигунів. Силова електроніка тролейбусів - виробництва німецької компанії "Kiepe Electric GmbH". Перед відправкою до Чернівців тролейбуси із Біля пройшли технічне обслуговування силами компанії-виробника.

Вочевидь, зазначає видання, через наявність одного тягового електродвигуна, швейцарські тролейбуси не зможуть працювати у Чернівцях на найбільш завантажених і складних по рельєфу тролейбусних маршрутах № 3 і 5, траса яких прокладена по вулиці Головній біля залізничного вокзалу.

Нагадаэмо, минулого тижня стало відомо, що до Чернівців привезуть чотири тролейбуси на автономному ходу.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Чернівці

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme